fbpx

Iščemo analitično usmerjenega Growth Hackerja, ki bo s podatkovno podprtimi pristopi pospešil rast števila uporabnikov ter posledično prihodke. Kot del naše agilne ekipe na področju električnih vozil (EV) in tehnologij mobilnosti boš eksperimentiral/-a skozi celoten prodajni lijak ter pomagal/-a pri učinkovitem in kreativnem širjenju naše B2B SaaS platforme. Delo od doma / Ljubljana.

Lokacija: Slovenija (predvsem delo na daljavo, občasna srečanja v pisarni v Ljubljani, potovanja po potrebi).

Iščemo analitično usmerjenega Growth Hackerja, ki bo s podatkovno podprtimi pristopi pospešil rast števila uporabnikov ter posledično prihodke. Kot del naše agilne ekipe na področju električnih vozil (EV) in tehnologij mobilnosti boš eksperimentiral/-a skozi celoten prodajni lijak – od ozaveščanja do sklenjenih poslov – ter pomagal/-a pri učinkovitem in kreativnem širjenju naše B2B SaaS platforme.

To je odlična priložnost za samoiniciativno osebo, ki zna in želi delati samostojno, brez stalnega nadzora, se dobro znajde v dinamičnem okolju in jo navdušuje iskanje učinkovitih poti do rasti na večji ravni.

DELOVNE NALOGE

• Tvoja glavna odgovornost bo generiranje prodajnih kontaktov (leads).
• Prepoznavanje priložnosti za rast z visokim učinkom z uporabo podatkov, kreativnosti in hitrega eksperimentiranja.
• Načrtovanje in testiranje skalabilnih kampanj za pridobivanje strank prek digitalnih kanalov (LinkedIn, Google Ads, e-mail, partnerstva).
• Nenehno izboljševanje sporočil, ciljnih strani, prodajnih lijakov in tokov.
• Tesno sodelovanje s produktno in prodajno ekipo pri oblikovanju usklajenih go-to-market strategij in povratnih zank.
• Analiza ključnih metrik, spremljanje vedenja uporabniških skupin (cohorts) ter priprava priporočil na podlagi podatkov za boljše odločanje.
• Ustvarjanje in ponovna uporaba vsebin, ki spodbujajo rast prek različnih kanalov: članki, študije primerov, e-mail kampanje in drugo.
• Organizacija ciljno usmerjenih dogodkov (npr. spletni seminarji, konference) za pridobivanje leadov in večjo prepoznavnost blagovne znamke.