fbpx

Asistent v nabavi za carino in poročanje (m/ž)

Glavne naloge izbranega kandidata bodo: kontroliranje in obdelovanje nabavne dokumentacije; ažurno vnašanje in posredovanje nabavne dokumentacije; distribuiranje in arhiviranje dokumentacije; obdelovanje carinske dokumentacije; izvajanje carinskih postopkov.

Glavne naloge izbranega kandidata bodo:
· kontroliranje in obdelovanje nabavne dokumentacije;
· ažurno vnašanje in posredovanje nabavne dokumentacije;
· distribuiranje in arhiviranje dokumentacije;
· obdelovanje carinske dokumentacije;
· izvajanje carinskih postopkov;
· vnašanje komercialnih, bančnih in carinskih dokumentov v PIS;
· sodelovanje s službami znotraj Acronija in zunanjimi institucijami;
· spremljanje zakonskih določil;
· obdelava dokumentacije za Intrastat in poročanje za Intrastat;
· sledenje spremembam davčnih, carinskih in trošarinskih predpisov;
· izvajanje hišnega carinjenja;
· pridobivanje trošarinskih dovoljenj;
· pridobivanje dovoljenja za konsignacijo carinskega blaga in upravljanje z dovoljenjem;
· sodelovanje pri obnavljanju in podaljševanju carinskih dovoljenj;
· sodelovanje in utemeljevanje carinske dokumentacije ob obdobnih in naključnih carinskih pregledih;
· mesečno poročanje o trošarinskih izdelkih;
· evidentiranje okoljske dokumentacije povezane s dobavami materialov;
· vzdrževanje arhivske dokumentacije za trajnostni razvoj;
· evidentiranje prisotnosti zaposlenih v službi;
· sodelovanje pri izvajanju sistemov vodenja (standardov kakovosti), ki so uvedeni v družbi;
· sodelovanje pri realizaciji sistema koristnih predlogov in izboljšav;
· sodelovanje pri realizaciji sistema vodenja s cilji;
· opravljanje drugih z izvajanjem in v okviru glavnih nalog povezanih nalog, po navodilu nadrejenega;

PRIČAKUJEMO

Kandidat mora izpolnjevati naslednje pogoje:
· najmanj VI. stopnja tehnične ali ekonomske izobrazbe;
· 12 mesecev delovnih izkušenj;
· dobro znanje in uporaba računalniških orodij MS Office (Excel, Word…);
· aktivno znanje angleščine;
· zaželeno je znanje uporabe programov SRM WMS, Oracle;
· sposobnost za timsko, povezovalno delo, komunikativnost, samoiniciativnost,
odgovornost in natančnost;
· vozniški izpit B kategorije;
· poznavanje zunanjetrgovinskega poslovanja, tuje in domače davčne in carinske
zakonodaje;
· poznavanje standardov računovodstva in stroškov knjigovodstva;

NUDIMO

Izbranemu kandidatu nudimo:
· delo v urejenem in stabilnem podjetju ter urejene pogoje dela;
· strokovno usposabljanje in izobraževanje;
· možnost razvoja kariere in napredovanja.

Z izbranim kandidatom/ko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s 4 mesečnim poskusnim delom.

Kraj opravljanja dela: Ravne na Koroškem.

Zainteresirani svojo prijavo z življenjepisom in dokazilom o pridobljeni strokovni izobrazbi, drugih znanjih ter opravljenih izpitih pošljite na elektronski naslov zaposlitev@metalravne.com do vključno 19.08.2022.

ZAHTEVANA IZOBRAZBA

VI./1 – višješolski strokovni programi;VI./2 – visokošolski strokovni programi / 1. bolonjska stopnja

VRSTA DELA

redno, nedoločen d. č.

NAČIN ZAPOSLITVE

polni delovni čas

PRIJAVA JE MOGOČA DO

19.08.2022

KONTAKT

Spoštovani. Nahajate se na prenoveljenem portalu NajdiSiht.si. Ker je portal v začetni fazi, je ponudba oglasov še nekoliko oskubljena, vendar se trudimo, da za vas poiščemo prav VSA prosta delovna mesta na Koroškem! Hvala za razumevanje