Uživate v prodaji, radi iščete nove priložnosti, strateško razvijate prodajo in ste dobri v vzpostavljanju dolgoročnih odnosov s strankami ter pridobivanju novih strank? Za našega naročnika, stabilno in uspešno, veliko slovensko podjetje z dinamičnim vodstvom, iščemo Business Developerja SME (m/ž), ki bo skrbel za razvoj segmenta poslovne prodaje.
Uživate v prodaji, radi iščete nove priložnosti, strateško razvijate prodajo in ste dobri v vzpostavljanju dolgoročnih odnosov s strankami ter pridobivanju novih strank? Potem vas vabimo, da sprejmete izziv in se prijavite na odprto pozicijo:
Business Developer SME (m/ž)
Za našega naročnika, stabilno in uspešno, veliko slovensko podjetje z dinamičnim vodstvom, iščemo Business Developerja SME (m/ž), ki bo skrbel za razvoj segmenta poslovne prodaje malim in srednje velikim podjetjem ter prodaje preko javnih razpisov, iskal bo nove poslovne priložnosti, dodajal nove produkte v prodajni asortiment ter vzpostavljal nove povezave in sodelovanja v slovenskem gospodarskem prostoru.
Business developer SME bo opravljal naslednje naloge:
• Razvoj segmenta prodaje malim in srednje velikim podjetjem.
• Priprava in odgovornost za implementacijo poslovnega načrta.
• Dopolnitev obstoječega poslovnega modela s širitvijo ponudbe na nove segmente produktov in storitve.
• Iskanje in pridobivanje novih strank in predaja poslov na skrbnike strank.
• Iskanje novih možnosti razvoja prodaje in novih poslovnih modelov.
• Iskanje in uvajanje novih prodajnih aktivnosti in pristopov ter razvoj že obstoječih.
• Iskanje in obiskovanje relevantnih dogodkov, odgovornost za sponzorstva poslovnih dogodkov ter ustrezno predstavljanje podjetja na njih.
• Odgovornost za razvoj segmenta javnih razpisov.
• Širjene kontaktne mreže in vzpostavitev dolgotrajnih poslovnih povezav z novimi in obstoječimi strankami.
• Priprava strategije odnosov s strankami in njena implementacija.
• Priprava strategij za cross-sell in up-sell obstoječim strankam.
• Odgovornost za doseganje prodajnih planov na področju pridobivanja novih strank.
• Spremljanje trendov na trgu in potreb strank ter prepoznavanje novih priložnosti za širjenje segmenta.