Kaj bo vaše delo? Intenzivno uvajanje in spoznavanje s tehnološkimi in inženirskimi ter prodajnimi kompetencami podjetja, proaktivno razmišljanje in raziskovanje potencialno zanimivih kupcev z namenom ustvarjanja ciljne liste,…
5749 – Globalni business developer – razvojno prodajni inženir – za inovativni strojegradni biser iz Slovenj Gradca m/ž
Strokovnjaki za industrializacijo: Razvoj izdelkov iz umetnih mas (poliuretan), tehnologij, strojev in orodij za medicino, avtomobilsko industrijo in okolje
Bi kot izkušeni globalni prodajnik delali v podjetju, ki ne »štanca«, temveč se nanj svetovno znana inovativna podjetja obračajo z razvojnim izzivom: »Mi bi imeli ultra lahek izdelek xy, bi nam vi znali pomagati?« V tem podjetju stakne glave in poda roke 110 ljudi, ustvarjajo inovativne rešitve, ki omogočajo napredek na različnih področjih življenja, naj si bo v medicini, v segmentu avtoindustrije, ali pa na različnih okoljskih področjih. Po 20 letih delovanja so dosegli nivo mednarodnega kompetenčnega centra na področju poliuretanske tehnike, razvili lastno digitalno podporo vseh poslovnih procesov, sokreirali sloviti nagrajeni nizozemski e-bus in se ponašajo z obvladovanjem vseh znanih kot tudi manj znanih tehnologij predelave poliuretana. Kot orodjarji mesečno izdelajo kar 25 orodij za kupce s celega sveta. Tesno so povezani s fakultetami in inštituti.
Podjetje ima odlično razvojno ekipo in tehnološke zmožnosti. Z rastjo proizvodnih kapacitet je zrasla potreba po izkušenem prodajnem inženirju, ki ga ne bo strah odpiranja vrat potencialnih kupcev kjerkoli na svetu. Gre za projekte, ki so vredni 500.000 EUR in več. Če bi vas zanimalo delo na razvoju novih kupcev in njihovo vodenje, bi se priključili petčlanski prodajni ekipi. Kombinacija izkušenj vodstva podjetja in mlade generacije, ki skrbi za inovativnost, predvsem pa spoštovanje, sodelovanje in zagnanost, so vrline, ki delajo to podjetje posebno. Njihovo poslanstvo presega strojegradnjo, saj se vidijo kot podjetje, ki izziva ustaljene načine uporabe materialov v industriji. S tem je povezana vizija, ki pospešuje trajnostno predelavo materialov. Podjetje se ne oglašuje in ne nastopa v medijih, zato ga morda do sedaj niste opazili.
Kaj bo vaše delo?
• Intenzivno uvajanje in spoznavanje s tehnološkimi in inženirskimi ter prodajnimi kompetencami podjetja
• Proaktivno razmišljanje in raziskovanje potencialno zanimivih kupcev z namenom ustvarjanja ciljne liste
• Cold calling in oblikovanje priložnosti za stik z novimi kupci, obiski sejmov in drugih profesionalnih dogodkov
• Komuniciranje z obstoječimi kupci za nadgradnjo sodelovanja
• Obisk kupca s svetovalnim pogovorom za oblikovanje in prevzem kupčevih uporabniških zahtev
• Posvet z razvojno ekipo in priprava kalkulacije oz. ponudbe
• Sklenitev posla s pogodbo
• Predaja kupca projektnemu vodju in ekipi na kick off-u
• Spremljanje kupca z namenom nadgradnje prodaje, ne pa po operativni plati