Strateška, vodstvena pozicija ter izjemno zanimiva karierna priložnost za kandidate z visoko poslovno usmerjenostjo, bogatimi HR izkušnjami ter željo po kreiranju in vzpostavitvi sodobnih HR pristopov v večjem
mednarodnem podjetju.
Naš naročnik je eno od vodilnih evropsko usmerjenih mednarodnih podjetij, ki se ukvarja z
razvojem in proizvodnjo visoko – tehnoloških rešitev v različnih industrijskih panogah.
Specializirano, strokovno znanje ter zavzetost zaposlenih jim je izjemno pomembno, saj s
tem prispevajo k razvoju pozitivno naravnane kulture in spodbudnega delovnega okolja, v
katerem živijo in delajo. Zaradi širitve obsega poslovanja v svojo ekipo vabijo izkušenega
sodelavca-ko na delovno mesto:
HR Direktor / Group HR Director (m/ž)
Strateška, vodstvena pozicija ter izjemno zanimiva karierna priložnost za
kandidate z visoko poslovno usmerjenostjo, bogatimi HR izkušnjami ter
željo po kreiranju in vzpostavitvi sodobnih HR pristopov v večjem
mednarodnem podjetju.
Vaše odgovornosti in zadolžitve v vlogi direktorja HR so:
• Vodenje in organizacija dela kadrovskega področja v skladu z dolgoročno strateško vizijo podjetja
• Razvoj in priprava kadrovske strategije v skladu s strateškimi cilji podjetja ter z notranjimi in zunanjimi predpisi in zakonodajo
• Skladno z zastavljeno HR strategijo, vodenje in spremljanje kadrovskih načrtov, programov, projektov ter poročanje vodstvu podjetja
• Vzpostavitev in vodenje vseh kadrovskih procesov; zaposlovanje, sistemizacija, organizacijska struktura, izobraževanje, usposabljanje in razvoj zaposlenih, pregled in spremljanje sistema nagrajevanja in plačne politika:
• Vzpostavitev in vodenje razvojno – izobraževalnih programov za zaposlene v skladu z identificiranimi razvojnimi potrebami (sistem identifikacije ključnih kadrov, sistem nasledstva…)
• Spremljanje sodobnih trendov na področju vodenja, kulture podjetja, motivacije
• Podpora vodjem pri določanju merljivih ključnih kazalnikov uspešnosti ter izvajanje HR analitike z namenom identifikacije potreb in priložnosti za vzpostavitev učinkovitega delovnega okolja in organizacijske klime, kulture
• Vzpostavitev in vodenje kadrovskih pravilnikov podjetja v skladu z zakonodajo
• Skrb za odnose z zaposlenimi in negovanje pozitivnega delovnega okolja