V našo ekipo vabimo natančno, zanesljivo in odgovorno osebo z znanjem in izkušnjami s področja administracije. Morda iščemo prav vas, če ste pripravljeni se učiti, rasti in deliti dosežke skupaj z nami. Smo podjetje s sedežem v Sloveniji. Delo poteka v pisarni v Lescah.
Optimaplus d.o.o. je podjetje, ki deluje na trgu od leta 2011 in se ukvarjamo z zagotavljanjem storitev posredovanja pri prodaji ter upravljanjem objektov za turizem. Nudimo celovite rešitve za lastnike nepremičnin (apartmaji, hiše, vile in drugi objekti), ki želijo učinkovito izkoristiti svoje nepremičnine v turistične namene. Pohvalimo se lahko z izkušenimi in strokovno usposobljenimi zaposlenimi, ki skrbijo za celotno upravljanje namestitev ter nudijo svetovanje in pomoč pri izvedbi marketinških strategij.
V našo ekipo vabimo natančno, zanesljivo in odgovorno osebo z znanjem in izkušnjami s področja administracije. Morda iščemo prav vas, če ste pripravljeni se učiti, rasti in deliti dosežke skupaj z nami. Smo podjetje s sedežem v Sloveniji. Delo poteka v pisarni v Lescah.
NALOGE IZBRANEGA KANDIDATA:
– odgovarjanje na elektronsko pošto in klice,
– pripravljanje poročil,
– izdaja in pošiljanje računov strankam, katerim upravljamo apartmaje,
– dodeljevanje nalog po oddelkih in podpora,
– sprejemanje in pošiljanje naročil izdelkov,
– pregled potrjenih ponudb,
– priprava mesečnega poročila prodaje,
– komunikacija z nadrejenimi, zaposlenimi in s strankami,
– skrb za prijetno delovno okolje in urejenost pisarne,
– odgovarjanje na vprašanja in komentarje gostov,
– prijava gostov,
– pomoč pri vodenju in organizaciji mesečnih sestankov,
– poročanje nadrejenim, druge podobne naloge po navodilih nadrejenega.