fbpx

Pomočnik v pisarni (m/ž)

V našo ekipo vabimo natančno, zanesljivo in odgovorno osebo z znanjem in izkušnjami s področja administracije. Morda iščemo prav vas, če ste pripravljeni se učiti, rasti in deliti dosežke skupaj z nami. Smo podjetje s sedežem v Sloveniji. Delo poteka v pisarni v Lescah.

Optimaplus d.o.o. je podjetje, ki deluje na trgu od leta 2011 in se ukvarjamo z zagotavljanjem storitev posredovanja pri prodaji ter upravljanjem objektov za turizem. Nudimo celovite rešitve za lastnike nepremičnin (apartmaji, hiše, vile in drugi objekti), ki želijo učinkovito izkoristiti svoje nepremičnine v turistične namene. Pohvalimo se lahko z izkušenimi in strokovno usposobljenimi zaposlenimi, ki skrbijo za celotno upravljanje namestitev ter nudijo svetovanje in pomoč pri izvedbi marketinških strategij.

V našo ekipo vabimo natančno, zanesljivo in odgovorno osebo z znanjem in izkušnjami s področja administracije. Morda iščemo prav vas, če ste pripravljeni se učiti, rasti in deliti dosežke skupaj z nami. Smo podjetje s sedežem v Sloveniji. Delo poteka v pisarni v Lescah.

NALOGE IZBRANEGA KANDIDATA:
– odgovarjanje na elektronsko pošto in klice,
– pripravljanje poročil,
– izdaja in pošiljanje računov strankam, katerim upravljamo apartmaje,
– dodeljevanje nalog po oddelkih in podpora,
– sprejemanje in pošiljanje naročil izdelkov,
– pregled potrjenih ponudb,
– priprava mesečnega poročila prodaje,
– komunikacija z nadrejenimi, zaposlenimi in s strankami,
– skrb za prijetno delovno okolje in urejenost pisarne,
– odgovarjanje na vprašanja in komentarje gostov,
– prijava gostov,
– pomoč pri vodenju in organizaciji mesečnih sestankov,
– poročanje nadrejenim, druge podobne naloge po navodilih nadrejenega.

PRIČAKUJEMO

NAŠA PRIČAKOVANJA:
– VI/2 ali VI/1, lahko tudi V. raven izobrazbe,
– delovne izkušnje: vsaj 3 leta na podobnem delovnem mestu,
– odlično poznavanje informacijske tehnologije (zlasti MS Office),
– občutek za urejenost pisarn in skrb za zaposlene,
– občutek za delo z ljudmi,
– sposobnost organiziranja in koordiniranja projektov,
– komunikacijske spretnosti (telefon, elektronska pošta),
– odlično pisno in ustno izražanje v slovenskem jeziku,
– dobro izražanje v angleškem in hrvaškem jeziku (vsaj B2),
– vozniški izpit kategorije B.

PREDNOSTI:
– kandidati z izkušnjami v turizmu,
– tisti, ki so že upravljali nastanitve,
– so prodajno naravnani,
– poznavanje programa Trello,
– poznavanje zakonodaje poslovanja in delovanja podjetja (ZDR-1, ZDDPO-2, ZDDV-1, ZGD-1, ZVOP-2, GDPR).

ZAŽELENE LASTNOSTI:
– natančnost,
– odgovornost,
– urejenost,
– sposobnost upravljanja s časom,
– pozitivna naravnanost,
– karierna usmerjenost,
– finančna pismenost,
– organizacijske sposobnosti,
– komunikacijske sposobnosti,
– sposobnost hitrega učenja,
– timska naravnanost.

NUDIMO

– redno zaposlitev za polni delovni čas s 3-mesečno poskusno dobo. V času poskusne dobe je polovični delovni čas (4 ure na dan),
– zanimivo in dinamično delo v prijetnem delovnem okolju,
– možnost napredovanja v vodjo pisarne,
– strokovni in osebni razvoj,
– službeni računalnik,
– službeni telefon,
– stimulacijski dodatek,
– udeležba na team buildingih in izletih.

KAKO POTEKA POSTOPEK IZBIRE KANDIDATA:
Prijavite se na delovno mesto preko e-pošte. V primeru, da izpolnjujete pogoje, vam bomo predlagali termin za razgovor. Za prijavo pošljite svoj življenjepis na: info@optimaplusbooking.com in v zadevo napišite: Prijava na delovno mesto administracija.

ZAHTEVANA IZOBRAZBA

I. – 7 razredov osnovne šole ali manj;II. – dokončana osnovna šola;III. – dokončana poklicna šola;IV. – dokončana srednja strokovna šola;V. – dokončana gimnazija in ostale štiriletne šole

VRSTA DELA

redno, nedoločen d. č.;redno, določen d. č.;prek s. p.-ja;pogodbeno delo

NAČIN ZAPOSLITVE

polni delovni čas

PRIJAVA JE MOGOČA DO

16.04.2023

KONTAKT

Spoštovani. Nahajate se na prenoveljenem portalu NajdiSiht.si. Ker je portal v začetni fazi, je ponudba oglasov še nekoliko oskubljena, vendar se trudimo, da za vas poiščemo prav VSA prosta delovna mesta na Koroškem! Hvala za razumevanje