fbpx

Glavne naloge: nudenje osnovnih storitev gostom na recepciji: prijava in odjava gostov, nadzor rezervacij in dogovorjenih storitev, pomoč pri prtljagi, storitve telefona, interneta, telefaksa, bujenja, najem sefa, menjalnica in nudenje vseh potrebnih informacij, da se gost počuti varno, zadovoljen in brezskrbno….

Največja hotelska skupina na Kvarnerju z najdaljšo tradicijo v hotelirstvu.
Pridružite se naši ekipi in postanite del bogate tradicije, ki traja že več kot stoletje! Naši hoteli niso le kraji za oddih, temveč tudi pričevalci zgodovine, kulture in resničnega gostoljubja. Če ste navdušeni nad turizmom in želite svojo kariero graditi v okolju, ki ceni odličnost in spodbuja strokovni razvoj, vas vabimo, da se pridružite našim ekipam. Vsak vaš prispevek je pomemben in tukaj smo, da skupaj ustvarimo nepozabna doživetja za naše goste. Pridružite se ekipi, ki ceni vaše trdo delo in predanost ter ponuja priložnost za rast v dinamičnem svetu gostinstva.

Odprto delovno mesto : RECEPTOR (ž/m/x)

Glavne naloge:
• Nudenje osnovnih storitev gostom na recepciji: prijava in odjava gostov, nadzor rezervacij in dogovorjenih storitev, pomoč pri prtljagi, storitve telefona, interneta, telefaksa, bujenja, najem sefa, menjalnica in nudenje vseh potrebnih informacij, da se gost počuti varno, zadovoljen in brezskrbno.
• Opravljanje administrativnih nalog recepcije
• Nadzor seznamov prihodov in odhodov gostov (znotraj hotelske aplikacije)
• Zagotavljanje nadzora nad izdajanjem in prejemanjem ključev (gostje in zaposleni)
• Prejemanje in pošiljanje sporočil gostov
• Zaračunavanje vseh storitev med bivanjem gostov, ki so evidentirane na strošek nastanitvene enote, nadzor računov, preverjanje veljavnosti kreditnih kartic oziroma omejitev na njih, ter skrb za pravilno ravnanje z denarjem in celotnimi finančnimi sredstvi na recepciji.
• Pravilna in natančna uporaba recepcijske računalniške aplikacije, varovanje zaupnosti podatkov o gostih in partnerjih, točno vnašanje vseh podatkov, cen in zneskov.
• Sprejemanje in reševanje pritožb (samostojno znotraj področja odgovornosti ali v sodelovanju z drugimi zaposlenimi LRH)
• Aktivno obveščanje in prodaja osnovnih in dodatnih vsebin v nastanitvenem objektu ali drugih objektih LRH, ter pomoč gostom pri obveščanju o lokalnih znamenitostih, dogodkih in uporabi zunanjih vsebin in storitev.
• Evidentiranje in nadzor opravljenih popravil v sobah
• Vsaka druga naloga, ki ustreza stopnji strokovnosti zaposlenega in je neposredno povezana z dogovorjenimi nalogami, ne glede na to, ali je ta naloga vključena v seznam njegovih nalog, po nalogu neposrednega nadrejenega.