fbpx

Strokovni sodelavec za prodajo medicinskih pripomočkov (m/ž)

Ključna odgovornost, ki jo boste prevzeli v tej vlogi, je izvajanje vseh aktivnosti na področju prodaje medicinskih pripomočkov zdravstvenim ustanovam, tesno sodelovanje z drugimi ekipami ter vzdrževanje ustreznega sodelovanja in odnosov s kupci.

Podjetje PAUL HARTMANN Adriatic d.o.o. s sedežem v Ljubljani je del mednarodne globalne skupine PAUL HARTMANN AG, ki je v regiji prisotna od leta 2002.
Naš uspeh temelji na dolgoletni medicinski strokovnosti in nenehnem dialogu s kupci. Bistvo naše ponudbe, so profesionalne sistemske rešitve s področja inkontinence, diagnostike, razkuževanja, zaščitne opreme in oskrbe ran.

V ekipi v Sloveniji iščemo kandidata/ko za delovno mesto:

Strokovni sodelavec
za prodajo medicinskih pripomočkov (m/ž)

Kraj dela: terensko delo po Sloveniji

Odgovornosti:
Ključna odgovornost, ki jo boste prevzeli v tej vlogi, je izvajanje vseh aktivnosti na področju prodaje medicinskih pripomočkov zdravstvenim ustanovam, tesno sodelovanje z drugimi ekipami ter vzdrževanje ustreznega sodelovanja in odnosov s kupci.

Vaše glavne naloge bodo:
• Redno obiskovanje obstoječih kupcev in aktivno pridobivanje novih.
• Izvajanje vseh prodajnih aktivnosti v skladu z načrti podjetja.
• Aktivno promoviranje in predstavljanje izdelkov in storitev podjetja kupcem in ključnim deležnikom.
• Izgradnja in vzdrževanje kakovostnih in dolgoročnih odnosov z obstoječimi kupci z namenom povečanja njihovega zadovoljstva.
• Izvajanje strokovnih izobraževanj.
• Doseganje prodajnih ciljev in načrtovanih prihodkov v določenem časovnem okvirju.
• Spremljanje razvojnih trendov, razmer na trgu, konkurence in interese uporabnikov.
• Sodelovanje pri predlaganju izboljšav pri doseganju prodajnih ciljev, aktivnosti in procesov.
• Analiziranje ter načrtovanje rezultatov, aktivnosti in sredstev pri obstoječih in potencialnih kupcih.
• Priprava rednih poročil z namenom tekočega spremljanja aktivnosti in prodajnega plana (mesečna poročila, obračun, tedenski načrti obiskov, dnevna poročila obiskov).
• Aktivno reševanje težav kupcev in pritožb z namenom doseganja največjega zadovoljstva kupcev.
• Aktivno sodelovanje s sodelavci z namenom zagotavljanja zadovoljstva kupcev in doseganja prodajnih planov.

PRIČAKUJEMO

Od kandidata pričakujemo:
• najmanj srednješolsko izobrazbo zdravstvene smeri,
• vsaj 5 let delovnih izkušenj,
• dobro znanje angleškega jezika,
• veselje do dela s strankami,
• odlične komunikacijske, prodajne in predstavitvene veščine,
• sposobnost pogajanja in obvladovanja stikov s strankami,
• zmožnost komunikacije z različnimi skupinami ljudmi,
• proaktivnost in osredotočenost na doseganje prodajnih ciljev,
• znanje MS Office programskega paketa,
• samostojnost in organiziranost,
• izpit B kategorije (aktiven voznik).

Prednost bodo imeli kandidati, ki:
• imajo izkušnje s prodajo medicinskih pripomočkov,
• poznajo področje inkontinence in pripomočkov za inkontinenco,
• imajo izkušnje z delom v zdravstvenem sektorju ali v domovih starejših občanov.

NUDIMO

Kaj nudimo:
• zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev,
• službeno vozilo,
• urejeno in prijetno delovno okolje,
• možnost izobraževanja ter osebni in karierni razvoj,
• dolgoročno sodelovanje v mednarodno uspešnem podjetju,
• stimulativno plačilo.

Če menite da ste prava oseba za to delo, pošljite svojo prijavo in življenjepis do 13. 10. 2022 na: eva.valickeber@hartmann.info.

ZAHTEVANA IZOBRAZBA

IV. – dokončana srednja strokovna šola;V. – dokončana gimnazija in ostale štiriletne šole;VI./1 – višješolski strokovni programi

VRSTA DELA

redno, nedoločen d. č.

NAČIN ZAPOSLITVE

polni delovni čas

PRIJAVA JE MOGOČA DO

13.10.2022

KONTAKT

Spoštovani. Nahajate se na prenoveljenem portalu NajdiSiht.si. Ker je portal v začetni fazi, je ponudba oglasov še nekoliko oskubljena, vendar se trudimo, da za vas poiščemo prav VSA prosta delovna mesta na Koroškem! Hvala za razumevanje