Želite postati del ekipe enega vodilnih podjetij na področju sodobnih informacijskih in telekomunikacijskih tehnologij s poudarkom na storitvah za podporo strank?
.
Želite postati del ekipe enega vodilnih podjetij na področju sodobnih informacijskih in telekomunikacijskih tehnologij s poudarkom na storitvah za podporo strank?
Kot skrbnik ključnih strank, boste nudili pomoč strankam preko različnih komunikacijskih kanalov, ob tem pa s svojim odgovornim in predanim delom vsakodnevno prispevali pomemben delež k naši uspešni zgodbi. S timskim delom in s stalno strokovno podporo bomo poskrbeli za dobro počutje in vsako težavo spremenili v izziv.
Smo podjetje, ki verjame v potencial vsakega sodelavca, zato cenimo njihovo odgovornost, zanesljivost in delavnost. Smo zanesljivi in zaupanja vreden poslovni partner in delodajalec in da smo na pravi poti dokazuje visoka stopnja zadovoljstva zaposlenih ter naših strank.
Več o nas najdeš na: www.cde.si in www.prokontakt.si.
SVETOVALEC V KONTAKTNEM CENTRU m/ž
KAJ DELO OBSEGA?
– projekt se izvaja za podjetje Philip Morris Ljubljana
– Izvajanje VIP support storitev
– Izvajanje odhodnih klicnih akcij s ciljem preverjanja zadovoljstva ter pridobivanja novih uporabnikov
– Predstavitev ugodnosti in nakupnih možnosti priznane blagovne znamke
– Zagotavljanje uspešne in stimulativne klime
– Vsebinsko poznavanje storitev in procesov na projektu
– Vsakodnevna raznovrstnost, razgibanost in zanimivost na projektu