Zahtevamo: univerzitetna izobrazba tehnične smeri; vsaj 5 let delovnih izkušenj, od tega vsaj 2 leti na področju servisa; aktivno znanje angleščine
– vodenje, organizacija ter koordinacija servisnih posegov;
– dnevni razpored in organizacija aktivnosti servisne službe;
– vzdrževanje rednega stika s strankami;
– komunikacija s strankami glede statusa servisnih posegov;
– določanje in naročilo materiala za servisne posege;
– priprava ponudb za servisne posege;
– reševanje reklamacij kupcev;
– določanje ciljev servisa;
– spremljanje in nadzor izvedbe servisnih posegov;
– priprava letnih ciljev servisa, odzivni časi, maksimalni člas reševanja;
– priprava in izvedba ukrepov za odpravo odstopanj;
– sodelovanje in koordinacija z ostalimi službami podjetja (proizvodnja, nabava, skladišče);
– izboljševanje učinkovitosti servisa (časovno, stroškovno …);
– poročanje o aktivnostih servisa.